donderdag 5 september 2013

6-7-2013

Helaas moet ik weer terugkomen op mijn computermuis. Ik heb een paar weken naar volle tevredenheid gewerkt met mijn roze bluetoothmuis. Wel had ik de afgelopen dagen het idee dat mijn bluetoothadapter wat schuin begon te staan. Ik had hem steeds in mijn computer laten zitten omdat ik bij mijn vorige muis gemerkt had dat het niet goed voor een USB-stekker is als je hem steeds in en uit je computer haalt. Een bijkomend voordeel was dat ik hem niet kon vergeten. Vandaag bleek dat een adapter altijd in je PC laten zitten ook niet zo goed ervoor is. Toen ik vanavond mijn PC opstartte merkte ik dat het lampje in de adapter niet ging branden en mijn muis het ook niet deed. Toen ik de adapter uit mijn PC haalde merkte ik waardoor, het printplaat dat erin zit, bleek van de stekker gebroken. Ik moet dus op zoek naar of een nieuwe bluetoothadapter of draadloze muis. Gelukkig doet mijn touchpad het, sinds ik de linker- en rechtertoetsen gedraaid heb het weer goed.