vrijdag 6 september 2013

4-9-2013

Toen ik gisterenavond zat te typen, bedacht ik mij dat ik na mijn aanpassing van mijn elektra alleen gecontroleerd had of mijn koelkast werkte. Dus heb ik gisterenavond nog maar even gecontroleerd of mijn lampen en 12V-stopcontacten werkte. Bij één van de stopcontacten was dat niet het geval. Vanmiddag toen ik keek hoe dat kwam, bleek dat ik de plusdraad niet meer aangesloten had, dus die weer aangesloten en toen werkte die ook weer.

Verder heb ik vandaag een deksel gerepareerd. De knop die erop zat was afgebroken. Die knop zat oorspronkelijk vast met een schroef die bovenop het deksel gelast was. Zo kon ik dat niet repareren, maar door een gat in het deksel te boren en de schroef door een andere bout te vervangen heb ik de knop weer goed vastgezet. Daarbij viel het mij wel op dat RVS blijkbaar erg hard is, want het was best moeilijk om er een gat in te boren.