donderdag 5 september 2013

23-7-2013

Eindelijk, vandaag al het gras gemaaid en de maaier heeft het zonder problemen gedaan, hij is zelfs niet afgeslagen.
Nu ging niet alles helemaal goed vandaag, toen ik een dienblad uit de wagen haalde om naar de afwasruimte te brengen, zag ik een glas over het hoofd dat rechts achterop het blad stond. Het haakte achter een randje en viel toen op de plavuizen, waar hij in stukken uiteen brak.

Dat was niet het enige ongelukje. 's Avonds drink ik meestal een warme chocolade. Ik had hem op het bureau gezet en op de PC via uitzendinggemist.nl het achtuurjournaal aangezet. Toen ik mijn hand van de muis haalde, bleef ik haken achter het lepeltje dat in het kopje stond, het gevolg was dat het kopje omging en alles onder de choco kwam te zitten. Het kwam op zich nog goed uit, nadat ik de troep had opgeruimd en de deur uitliep om in mijn camper een droge broek aan te gaan trekken, kwam er een busje met NL-kenteken aanrijden. Zij bleken op zoek te zijn naar een camping, dus heb ik ze een plaatsje gegeven.