woensdag 4 september 2013

20-6-2013

Het regende vannacht en niet zo'n beetje ook. Bij het opstaan was het weer droog en net zo zonnig als gisteren. Gisteren was er een camper aangekomen, ik had verteld waar ze hem het beste neer konden zetten en ze gewaarschuwd voor het risico om in het gras weg te zakken. Gisterenavond zag ik dat hij toch wat verder stond dan ik verstandig achtte. Als het een camper met achterwielaandrijving was geweest zou het geen probleem zijn geweest, maar dat had hij niet. De hadden zich dan ook een stukje ingegraven. Geprobeerd om hem er met mijn bus uit te trekken, maar de camper had alleen een sleepoog aan de voorkant, zodat ik ook het zachte gras op moest. Met wat planken onder mijn wielen voorzichtig geprobeerd, maar het lukte niet. Paul heeft toen goede klant gebeld en die heeft ervoor gezorgd dat er iemand met een shovel kwam waarmee het wel lukte. De shovel was net weer vertrokken, toen een andere camper wou vertrekken en ook vast kwam te zitten. Gelukkig gebeurde dat vlak bij het pad, dus met een duwtje in de rug lukte het om die weer op stevige grond te krijgen.