vrijdag 6 september 2013

5-9-2013

Vandaag mijn camper schoongemaakt. Hierbij heb ik mij vooral op de vloer geconcentreerd. Alles erafgehaald, de boel aangeveegd, vervolgens met de stofzuiger de plinten uitgezogen heb tenslotte een sopje gemaakt en alles gedweild. Al snel nadat ik begonnen was, veranderde kleur van mijn sop in zwart. Pikzwart was het toen ik alles gedweild had. Dus in ieder geval heel veel vuil van de vloer gehaald. Daarna met de puzzel begonnen om alles weer in te richten. Toen ik de eerste keer deze camper inrichtte heb ik een plastic ladekastje gekocht waarin ik mijn veel gebruikte kleding als sokken, onderbroeken en t-shirts opborg. Het was, zeker als ik net gewassen had, altijd een heel geprop om alles in het kastje te krijgen, eigenlijk paste het niet. Vandaar dat ik vorig jaar besloten had het kastje hier in Zweden achter te laten en in plaats daarvan mijn kleding in sporttassen op te bergen. Het beviel me beter, maar alles raakte een beetje door elkaar. Nu heb ik voor een compromis gekozen. Ik heb het kastje weer in gebruik genomen, maar voor de t-shirts gebruik ik nog een sporttas.