woensdag 4 september 2013

29-6-2013

Soms verlang ik terug naar MS-Dos. Toen had je nog enigszins het idee wat de computer aan het doen was op het moment dat hij ineens heel traag werd, vaak was het iets dat je zelf had gedaan. Met moderne operating systemen is het voor mij vaak in nevelen gehuld waar de computer mee bezig is. Het probleem dat de browser van de PC in mijn zus d'r kantoor vastloopt heb ik al op heel veel verschillende manieren op proberen te lossen, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik dacht door een flink aantal systeemprocessen uit te zetten het opgelost te hebben, maar vanavond liep het TV-programma waar ik naar zat te kijken toch weer vast. Daarna bezig geweest op mijn eigen PC. Eerst bleek dat er blijkbaar bij de euronext-site een storing is, zodat ik mijn aandelenkoersen niet kon zien. Daarna bij SNS geprobeerd om de afschriften van mijn aandelenportefeuille op te halen en die liep vast. In Explorer heb ik al een tijdje dat ik bij het downloaden een melding krijg dat het niet kan, maar in Chrome ging het wel. Nu kreeg ik bij beide een wit scherm en gebeurde er niets, allen was mijn PC blijkbaar wel ergens mee bezig want het lampje van mijn harde schijf zag ik regelmatig oplichten.