donderdag 5 september 2013

27-7-2013

Zonder twijfel staat vannacht de meest exotische toerist van het jaar op de camping. Ik was naar het journaal aan het kijken toen ik twee mensen op motoren de camping op zag rijden. Ze hadden rare nummerborden, maar het bleken Finnen te zijn. Nadat ik aan hun een huisje verhuurd, ben ik terug gegaan naar kantoor en heb de rest van het journaal bekeken. Daarna zag ik met een helm op over de camping lopen, ik dacht eerst dat het een van de Finnen was, maar deze had een geel reflectie-vestje aan en zij hadden dat niet. Blijkbaar was het dus een andere motorrijder. Ik naar buiten en voor de deur van het restaurant zag ik een motor staan met voorop de letter ROK. Even schoot Republic Of Korea door mijn hoofd, maar dat leek met toch wel heel erg raar. Maar toen ik zijn berijder had gevonden bleek dat die gedachte juist was. Het bleek een Zuid Koreaan te zijn die bezig is de wereld rond te reizen. Zijn Engels was niet zo goed, maar als ik heb goed begreep was hij 41 dagen onderweg.