vrijdag 27 september 2013

23-9-2013

Na alle festiviteiten van de afgelopen dagen vandaag een rustig dagje gehad. Toch was het niet helemaal een dag zonder bijzonderheden. Aan het begin van de middag ging mijn telefoon en ik zag dat het Träporten was, mijn zus is hier, dus wist ik dat het mijn zwager was die belde. Het bleek dat hij gebeld was met mijn vaders telefoon. Alleen was het niet zo dat mijn vader gebeld had, maar een andere bewoonster van dit appartementencomplex. Zij bleek mijn vaders toestel hier voor de deur gevonden te hebben en had het voorkeuze 1 gebeld (toevallig was het precies hetzelfde toestel als zij zelf had). Onder die voorkeuzetoets staat het nummer van het restaurant in Zweden, vandaar dat ze daar uitkwam. Nadat mijn zwager mij gebeld heeft, heb ik de vindster op mijn vaders toestel gebeld. Zij was op haar werk en heeft vanmiddag het toestel terugbezorgd. Blijkbaar is het toestel toen mijn vader gisteren uit de taxi stapte of toen hij zijn sleutels pakte uit zijn hoesje gevallen, zonder dat hij dat merkte.