vrijdag 6 september 2013

2-9-2013

Vanmorgen op een vervelende manier wakker geworden. Ten eerste had ik kramp in mijn linkerkuit, pijnlijk en op dat moment had ik het gevoel dat het nooit over gaan. Gelukkig deed het dat wel want na minder dan een minuut was de kramp weg en was er van de pijn alleen een soort van spierpijn over. Ten tweede was ik van plan om een uurtje te gaan hardlopen, maar het getik van de regen op het dak vertelde mij dat het verstandig was om dat even uit te stellen. Mijn wekker een half uurtje verder gezet en naar de radio gaan luisteren. Even later hield mijn radio er mee op, de batterijen waren leeg, dus moest ik die vervangen. Tegen de tijd dat mijn wekker zou gaan was de regen beduidend minder en ben ik toch maar opgestaan en een kort rondje gaan lopen. Ik voelde daarbij wel dat ik eerder vanmorgen kramp had gehad, maar toch wel lekker gelopen en tijdens het lopen werd het droog.