woensdag 4 september 2013

27-6-2013

Al een aantal weken heb ik problemen met mijn autoradio. Meestal luister ik twee keer per dag naar muziek die ik op een SD-kaartje heb staan. Dat is muziek die van cassettes komt, dus de kwaliteit is al niet zo goed. Tijdens mijn ontbijt is het geluid zo slecht als ik het mag verwachten, 's avonds als ik een stukje als dit zit te tikken en mijn spelletjes freecel speel is het nog veel slechter. Ik denk dat het iets van vocht bij de aansluiting is. Ik heb al eens geprobeerd om daar naar te kijken, maar dat lukte niet, de kabels blijven ergens achter haken, dus kan ik de radio er niet uithalen voordat ik het handschoenenkastje demonteer. Dat is een hoop werk, dus stel ik dat steeds uit. Misschien maar goed ook want gisterenavond en nu hoor ik Kid Creole and the Coconuts ineens goed, dus het lijkt zichzelf opgelost te hebben.