donderdag 5 september 2013

3-8-2013

Vanmorgen werd ik op een vervelende manier wakker. Ik had waarschijnlijk op mijn arm liggen slapen en toen om twintig voor negen mijn wekker ging werd ik wakker, maar sliep mijn arm nog. Blijkbaar had ik er flink lang op gelegen, want mijn arm voelde alsof hij eraf zou vallen. Maar ik moest mijn bed uit, want mijn wekker (mijn telefoon die op de tafel lag) begon steeds harder te piepen. Eenmaal uit mijn bed geklommen had ik nog een probleem om de telefoon tot zwijgen te brengen, want het was mijn rechterarm die, inmiddels wat begon te tintelen, mijn rechterhand kon ik dus niet gebruiken. Tegen mijn gewoonte in moest ik dus met mijn linkerhand op het knopje drukken. Ik ben links erg onhandig. Maar het lukte en een tijdje later deed mijn rechterarm het ook weer gewoon. Het was wel even schrikken.