donderdag 5 september 2013

29-7-2013

Sinds een paar weken staat mijn wekkerradio weer op P4 Västernorrlan Net als op het landelijke P1 heeft deze zender in de ochtend ieder half uur nieuws, op het hele uur is dat hetzelfde landelijk en internationaal nieuws, maar op het halve uur is het het regionale nieuws. Vorig jaar luisterde ik steeds naar deze zender en de naam van een van de verslaggeefsters viel mij toen steeds op. Dit jaar had ik die naam nog niet gehoord, maar toen vanochtend vlak voor half acht mijn radio aanging hoorde ik een promo voor een programma. De naam en het uitzendmoment ervan heb ik niet meegekregen, maar de promo eindigde met (vertaald) “met mij Anna Ahlström”. Dat was dus de presentatrice die mij vorig jaar zo opviel, in het Nederlands klinkt haar naam als een ernstig geval van buikloop.