donderdag 5 september 2013

19-7-2013

Omdat ik tijdens de zomer over goed internet en voldoende stroom beschik, maak ik daar gebruik van om via uitzending gemist naar enkele van mijn favoriete programma's van het afgelopen jaar te kijken. Verder kijk ik iedere dag naar het journaal en wat er de vorige dag is uitgezonden. Soms ontdek ik daardoor een nieuw programma, zoals vandaag De Rekenkamer, deze spin-off van de Keuringsdienst van Waarde (één van de programma's die ik terugkijk) blijkt al zo'n tweeënhalf jaar te bestaan, dus de komende weken heb ik weer wat om naar te kijken.

Vanavond op de site van Storsjö-Yran gekeken en besloten dat ik niet naar dit festival in Östersund toega. Een kaartje voor één avond kost 665 kroon, zo'n 75 euro, en dat vind ik een hoop geld. Het optreden van Alice Cooper staat pas om half één 's nachts geprogrammeerd en ik vermoed dat het niet veel meer dan een half uur gaat duren (de, voor mij onbekende, artiest die voor hem staat geprogrammeerd begint om middernacht, dus dat optreden is maar een half uur).