woensdag 4 september 2013

23-6-2013

Een mooie dag, doordat het vanmiddag druk in het restaurant heb ik er nauwelijks van kunnen profiteren. Wel ben ik vanochtend ruim een uur aan het hardlopen geweest en daarna ben ik bezig geweest met dempen van het gat in het gazon dat de vastzittende caravan van gisteren heeft gemaakt. Tussen de elektriciteitskastjes is ooit een kabel gelegd en de grond is daar in de loop van de tijd gaan inklinken. Het gevolg is dat er een flinke greppel is ontstaan. Het ergste gedeelte heb ik vorig jaar bewerkt, ik heb een fundament van takken gemaakt en daar aarde overheen gegooid. Ik heb het nog afgezet, maar het resultaat mag er zijn. Het punt waar de caravan gisteren weggezakt was lag net aan de boven het kastje waaronder ik de greppel gedempt had. Vandaag heb ik een begin gemaakt om het aan die kant ook te doen.