zaterdag 16 november 2013

7-11-2013

Vandaag mijn nieuwe regenjas kunnen gebruiken. Gezien de afgelopen dagen viel het vandaag eigenlijk wel mee met de regen, het was vandaag vooral motregen. Maar ook daarbij was ik blij met de investering die ik gisteren gedaan heb.

Ik heb een beetje genoeg van het herfstweer, maar gezien de verwachtingen moet ik het nog even vol zien te houden. Niet alleen ik maar ook mijn huishoudaccu. Ook bij regen doen mijn zonnepanelen het, maar beduidend minder dan op een zonnige dag. Daarbij komt dat de dagen inmiddels zo kort zijn en de zon als die al schijnt laag staat, mijn accu wordt daardoor maar een beetje opgeladen. De afgelopen dagen mijn koelkast uit gehad en mijn accu alleen voor de ventilator van mijn verwarming en mijn LED-verlichting gebruikt, desondanks heb ik het idee dat ik meer verbruikt dan geproduceerd heb. Vanavond toch maar weer mijn koelkast aangezet, de temperatuur zelfs 's nachts ruim boven de 10 graden. Aan de andere kant heeft mijn verwarming vandaag maar even gebrand.
Geen foto vandaag