zaterdag 16 november 2013

13-11-2013

Weer lekker gewandeld op deze heerlijk zonnige dag. Vanmorgen liep ik een stuk door een bos toen ik voor mij een roofvogel zag wegvliegen. Wat voor vogel het was weet ik niet, maar in ieder geval een flinke, zijn vleugels hadden een spanwijdte van een anderhalve meter. Blijkbaar had ik hem bij zijn lunch gestoord, want vlak nadat ik hem had zien vliegen hoorde ik een klap en zag ik dat vlak naast mij het half geconsumeerde karkas van een duif uit de boom was gevallen.

Na mijn wandelingen van vandaag was het bijna 7 uur vanavond toen ik op zoek was naar een plaats om te overnachten. Ik had op een kaart gezien dat er in een dorpje een parkeerplaats zou zijn, maar toen ik daar aankwam bleek dat er wegwerkzaamheden waren en door de omleidingsroute heb ik de parkeerplaats helemaal niet gezien. Doorgereden naar het volgende dorp, toen ik dat binnenreed zag ik dat ik in Luxemburg beland was. Ik vond er wel een mooi plaatsje om een nachtje te parkeren, dus slaap ik in Luxemburg.