zaterdag 30 november 2013

23-11-2013

Gisteren dacht ik een mooie plek te hebben uitgezocht om te overnachten. De parkeerplaats bij een kerk en een feestzaal annex VVV. Het was ook een mooie plek alleen was er in de feestzaal een disco. De muziek viel wel mee, maar het komen en gaan van de bezoekers gaf een dusdanig lawaai dat ik slecht geslapen heb. De laatste keer dat ik op mijn horloge keek was het half 3, maar ik denk dat het 4 uur was voordat het rustig was. De tweede helft van de nacht heb ik wel goed geslapen. Op een gegeven moment werd ik wakker en hoorde ik Duits. Ik vreesde dat het nog niet gedaan was met de geluidsoverlast, maar het bleek mijn radio te zijn. Maar een half uurtje langer blijven liggen en daarna toch redelijk uitgeslapen opgestaan. Ik had mij voorgenomen om vanmiddag na mijn wandeling een foto te nemen van de feestzaal, om te laten zien dat je daar niet echt een populaire disco verwacht. Maar blijkbaar is er vanavond een nog groter feest, want het gebouw was met geblindeerde hekken afgezet en er waren Dixi's gesplaatst. Ik zal er geen last van hebben, ik slaap vanacht in een andere plaats. De foto die ik wel gemaakt heb is van de kerk, ik dacht dat het een mooi gerestaureerd oud kerkje was, maar het bleek dat de begin vorige eeuw gebouwde moderne kerk na een granaatinslag afgebroken moest worden en deze dus naoorlogs is.

Geen opmerkingen: