zaterdag 16 november 2013

3-11-2013

Vandaag op mijn snufferd gegaan. Bijna dagelijks wandel ik over door modder glibberige of met takken bezaaide paden, klim ik over boomstammen of kruip er onderdoor en spring ik over stroompjes. Tot op heden gaat dat goed, zij het soms maar net. Vanmiddag liep ik door een dorpje, ondanks het herfstweer scheen even het zonnetje recht in mijn ogen, die ik weer gebruikte om op mijn telefoon te kijken hoe ik bij mijn auto terug kon komen. Wat ik daardoor niet zag was dat ze in dit dorp Amsterdammertjes hebben in de vorm van betonnen voetballen. Ik liep er dan ook recht tegenaan, waarna ik op het trottoir lag, met schaafwonden aan mijn kin, knie, handen en telefoon. Gelukkig geen grote schade, mijn knie heb ik nog niet gezien, maar die zal vast net als mijn kin wat kleine wondjes laten zien. Van mijn telefoon is het kunststof in de hoek links onderin nu niet meer zo glad als het was.
Sinds ik met mijn Mazda een flinke deuk in mijn deur heb gereden met zo'n betonnen Amsterdammertje, had ik het er al niet zo op en dat heeft er niets mee te maken met dat ik een geboren en getogen Rotterdammer ben.