zaterdag 30 november 2013

26-11-2013

Je zou bijna zeggen dat ik voor een marathon aan het trainen ben. Nadat ik vorige week 3 uur gelopen heb, heeft mijn hardlooprondje vanmorgen 2 uur en 11 minuten geduurd. In tegentelling tot vorige week was het nu wel gepland. Juist om te voorkomen dat ik de weg kwijt zou raken heb ik vanmorgen fietsrouteknooppunten gevolgd. Dus had ik van te voren uit kunnen rekenen dat ik en 25 Km ging lopen. Het beviel me goed, het voordeel is dat je meestal over asfalt loopt en weinig kruisingen tegenkomt. Vanmiddag ook maar op die manier mijn wandelroute gepland. Daardoor heb ik voor het eerst in lange tijd een keer zonder over modderpaden te lopen gewandeld. Gevolg is dat ik een stuk relaxter heb kunnen genieten van de Hooge Veenen waar ik doorliep.

Geen opmerkingen: