zondag 3 november 2013

1-11-2013

Mensen zijn kuddedieren. Toen ik vanmiddag naar de camperplaats van Dudelange reed, zag ik dat op het P&R terrein twee campers stonden en een derde bezig was zijn wagen daar neer zetten. Doordat ik hier al diverse keren geweest was wist ik dat ik voor de camperplaats het viaduct over moest. Ik was even bang dat men daar stond omdat het hier vol zou staan, maar niets is minder waar, ik was de eerste die hier zijn camper neerzette. Toen ik rond half 6 na een rondje hardlopen weer langs het P&R terrein liep zag ik dat er inmiddels 5 campers stonden, op de officiƫle plaats was ik nog steeds de enige.

Vandaag een foto van kuddedieren, ik had foto's gemaakt als illustratie bij mijn verhaal over de ontsnapte stier enkele dagen geleden, maar vandaag zijn ze ook wel toepasselijk.