zondag 27 oktober 2013

21-10-2013

Gelukkig bleek bij het wakkerworden vanmorgen dat ik gisterenmorgen geen echte schade heb opgelopen toen ik door mijn enkel ging, ik had nergens last van. Begonnen met mijn wandeling langs de Duits-Luxemburgse grens. Vandaag was dat een wandeling langs de rivier de Our, want die vormt hier de grensrivier. Ik heb achtereenvolgens twee wandelroutes, mooie wandelingen, bij de laatste dacht ik ineens aan mikado. De routes deden mij uiteindelijk bij Dasburg uitkomen. Daar in de buurt wou ik overnachten, maar toen ik met de auto op 4 Km van die plaats was bleek de weg wegens werkzaamheden afgesloten. Ik de omleidingsroute volgen. Na een half uur volgde ik die nog steeds en was ik inmiddels Dasburg een heel stuk voorbij. In plaats van terug te rijden ben ik toen naar de volgende grote grensplaats gereden, ik overnacht nu in Vianden.