zondag 20 oktober 2013

17-10-2013

Het was een rustig dagje vandaag. Vanmorgen naar Quick geweest en daar onder het genot van een kopje koffie de zaken op Internet gedaan die ik moest doen. Het was vijf oktober toen ik dat voor het laatst gedaan had, dus ik was even bezig, onder andere met het publiceren van deze stukjes. Dat was niet erg, want op de camperplaats waar ik stond had ik mijn camper aan de stroom gelegd en toen ik terugkwam was mijn huishoudaccu nog niet vol. Nadat ik wat hardgelopen en geluncht had nog niet, dus ben ik daarna maar wat huishoudelijke klusjes en wat spelletjes op mijn computer gaan doen. Het voordeel was dat ik ook geen last had van de buien die vanmiddag steeds harder werden. Ik had de camperplaats tot 6 uur betaald, dus ben ik rond die tijd maar vertrokken, mijn accu was nog niet vol, maar ik wou komende nacht liever gratis staan. Ik sta nu bij een voetbalveld in Waimes.