donderdag 17 oktober 2013

12-10-2013

Mijn plan was om vanmiddag vroeg op te houden met wandelen en dan een anderhalf uur hard te gaan lopen. Vanmorgen ging het goed, om 11 uur was ik in het dorp waar ik naartoe wou. Daar was geen koffie, maar in het volgende dorp wel. Na de koffie was is zoals gepland rond 1 uur terug. Toen ben ik naar Heimbach gereden en daar ging het fout. Een geschikte (en gratis) plaats om mijn auto neer te zetten vond ik pas enkele kilometers verderop, aan de andere kant van het stuwmeer. Mijn plan was om vanaf Heimbach terug te wandelen naar het dorp waar ik vanmorgen was en daarna rond het stuwmeer hard te gaan lopen. Omdat ik al aan de andere kant van het stuwmeer was ben ik maar begonnen om daar langs te wandelen en toen ik na een uur in Heimbach was heb ik besloten om verder te wandelen naar waar ik vanmorgen was. Het was half 7 toen ik thuis was, dus te laat om nog te gaan hardlopen. Dat dan maar morgenochtend, dat komt eigenlijk wel goed uit, want het volgende stuwmeer is zo groot dat ik denk dat ik het nooit in één dag rond kan lopen. Dus ga ik hem maar in wat heen-en-weer etappes rond. Morgen eerst een kilometer of 7 hardlopend aan de oostkant en na mijn ontbijt een stuk wandelen aan de westkant. Maandag en eventueel dinsdag de rest.

Op de foto van vandaag een gebouw dat ik eerst voor een kerk aanzag, het is een waterkracht centrale.