dinsdag 1 oktober 2013

28-9-2013

Om vijf voor half zes ging mijn wekker. Iets over zessen werd ik opgehaald en ben ik naar Tilburg gebracht waar om half acht de start was van de Hart van Babantloop. Ik heb de vierde etappe van deze estafette gelopen. Deze was 10 Km lang en liep van Udenhout naar het transferium in Tilburg. Een mooie route, ik heb hem snel gelopen. Hoe snel weet ik nog niet, want bij de start heb ik wel mijn stopwatch ingedrukt, maar bij de finish ben ik vergeten om het te stoppen. Normaliter doe ik over zo'n afstand 50 minuten, maar ik vermoed dat ik er ruim 5 minuten minder over gedaan heb. Ik moet dus nog even afwachten tot de uitslag op Internet verschijnt voordat ik weet hoelang ik erover gedaan heb.
Niet alleen ben ik erg tevreden over mijn prestatie, de rest van de dag was ook heel gezellig. De dag hebben we met het team afgesloten in restaurant De Burgemeester in Oirschot met een heerlijke maaltijd.