zaterdag 5 oktober 2013

1-10-2013

Vandaag weer vertrokken. Ik wou vanmiddag om 4 uur in Den Bosch zijn voor de receptie ter gelegenheid van de pensionering van Piet Roose, mijn voormalig leidinggevende. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om boodschappen te gaan doen in de Rompertpassage. Op de terugweg na een werkdag deed ik daar vaak boodschappen, in eerste instantie was het vaak haasten om voor sluitingstijd daar te zijn, maar aan het eind van mijn loopbaan was dat niet meer nodig omdat ze tot 9 uur 's avonds open waren. Leuk om daar weer eens te zijn. Ook leuk was om daarna een wandelingetje door het centrum van Den Bosch te maken. Het viel mij op dat de oude panden er mooier bij stonden dan ooit, maar ook dat er veel minder goed passende nieuwbouw tussen stond. Daarna dus naar het Pettelaarpark voor de receptie. Het was reuze gezellig, heel veel mensen gesproken die lang niet gezien had. Gelukkig had ik een aantal mensen vorige week op mijn borrel gezien, anders had ik nu nog meer het gevoel dat ik veel mensen helaas niet gesproken had.