dinsdag 1 oktober 2013

30-9-2013

Het was een mooie dag vandaag. Wel was het vanmorgen wat fris toen ik ging hardlopen, maar ik heb zo hard gelopen dat ik wel warm werd. Verder heb ik vandaag mijn koelkast schoongemaakt en wat spullen teruggebracht naar mijn auto, want morgen ben ik van plan te vertrekken. Die plannen zijn inmiddels wel weer wat veranderd want ik moet morgen nog even op het Internet om een buitenlandse betaling te doen. Toen ik na de boodschappen thuis kwam bleek er namelijk een brief uit Duitsland in de post te zitten. Ik bleek twee weken geleden ergens 62 Km per uur binnen de bebouwde kom gereden te hebben. Ik kan me herinneren dat ik die dag een keer afremde omdat ik een bebouwde kom bord zag dat toen ik er dichterbij was het einde ervan bleek aan te geven. Mogelijk is dat het stuk waar ik op de foto ben gegaan. Ik zou bezwaar kunnen maken, maar dat lijkt mij teveel gedoe. Gelukkig zijn snelheidsboetes in Duitsland beter betaalbaar dan in Nederland, want aan mijn eerste snelheidsboete ooit ben ik slechts 25 euro kwijt.