donderdag 17 oktober 2013

5-10-2013

Na vanmorgen ruim anderhalf uur lang de Zuid Willemsvaart te hebben gehold, ben ik naar Roermond vertrokken. Dat was mijn eerste doel van deze reis, de bedoeling is dat ik langs de rivier de Roer ga lopen van zijn monding tot aan de Hoge Venen waar hij ontspringt. Vandaag de eerste etappe gelopen, tot St. Odiliƫnberg. Was wel mooi wandelen, maar wel vaak over relatief drukke wegen. Voordat ik ging wandelen ben ik bij McDonalds geweest om mijn administratie bij te werken en om deze blog te publiceren. Je kan zien dat ik daar nog niet aan gewend ben, want ik was vergeten om foto's op mijn PC te zetten en het toestel had ik niet bij me. Dus heb ik mijn berichten voorlopig maar even zonder foto's gepubliceerd. Niet zo heel erg, want lezers zijn er nog nauwelijks, de mail waarin ik mijn oud collega's, familie en andere vrienden over het bestaan van deze blog inlicht moet ik nog schrijven.