vrijdag 7 augustus 2015

6-8-2015 t/m 7-8-2015

6-8-2015
Een kort stukje vandaag, want het is al laat. Dat ik pas om kwart voor twaalf zit te tikken komt omdat ik vanavond bij mijn zus ben wezen eten. Er was een goede reden voor een feestje, zowel mijn nicht als neef hebben vandaag hun rijbewijs gehaald. Gevierd met een gourmet.

7-8-2015
Een mooie dag vandaag, vanmorgen daar van geprofiteerd door lekker te tuinieren. Na de lunch ben ik in het restaurant blijven helpen. Eigenlijk zou mijn nicht dat doen, maar die was met een onfortuinlijke campinggast naar de huisartsenpost en later naar het ziekenhuis. Hij was met zijn mountainbike van de weg geraakt, tegen een paaltje geklap en had daarbij zijn sleutelbeen gebroken. Vanmiddag ben ik nog even naar de plaats van zijn ongeluk gefietst, want zijn bril en camera was hij kwijt. De bril vond ik direct, de camera was wat moeilijker. Ik stond op het punt om het op te geven toen ik hem alsnog zag liggen.

Geen opmerkingen: