maandag 3 augustus 2015

3-8-2015

Vandaag bij het huis van mijn zus en zwager geweest omdat er een probleem was met de grasmaaier daar. Dat is er eentje die je met een touw moet starten. Vooral als hij niet wil starten is het dan handig als het touw na een poging weer automatisch terugschiet. Dat is niet meer zo en dat heb ik geprobeerd te repareren. De eerste poging ging fout omdat ik de veer omgedraaid bleek te hebben. De tweede keer had ik de veer niet strak genoeg gespannen. Drie keer is scheepsrecht, want bij de derde keer lukte het. Direct goed uitgetest, want ik moest er een tiental keer aan trekken voordat de motor liep. Een heel klein stukje gemaaid, maar het gras is veel te hoog, dus sloeg hij snel weer af. Daarna was het weer heel moeilijk om hem aan het draaien te krijgen.


Geen opmerkingen: