dinsdag 18 augustus 2015

18-8-2015

Na een frisse nacht, was het flink mistig toen ik vanmorgen ging hardlopen. Tijdens het hardlopen, heb ik even gedacht dat ik eigenlijk mijn handschoenen had moeten aandoen. Maar de mist trok op, toen ik terug was en naar de douche liep zag ik de eerste blauwe lucht en een uur later was de mist helemaal verdwenen. Vanaf toen was het een stralend zonnige dag, ervan genoten door te tuinieren op de camping. Vooral bezig geweest met het verwijderen van brandnetels en ander onkruid rond de huisjes. Zaterdag was ik daar ook al mee bezig geweest, toen heb ik bij huisje 15 een rozenbottelstruik tot vlak boven de grond gesnoeid. Tussen die struik groeide een aalbessenstruik, die heb ik wel laten staan en opgebonden aan een houten paaltje dat ik in de grond geslagen heb. Vandaag viel mij op dat het daardoor best mooi geworden is, vandaar dat ik het maar op de foto heb gezet.


Geen opmerkingen: