vrijdag 21 augustus 2015

21-8-2015

Vanmorgen liep ik over de camping om de vuilnisbakken te controleren en de tafeltennistafel weer uit te vouwen (ik had hem ingeklapt omdat het gras gemaaid werd). Tijdens die wandeling merkte ik dat voor de eerste keer dit seizoen, het grasveld niet al te drassig is. Slechts enkele punten zijn nog zo nat dat je er beter geen camper op kan zetten. Net op een van die plekken zette vanmiddag een campinggast zijn camper neer. Een flinke camper, ik schat dat hij 5 ton woog. Hij kwam dan ook vast te zitten in het gras. Bijna twee uur bezig geweest om hem los te krijgen. Het grootste deel van die tijd met het proberen om het vastzittende wiel op te krikken, maar mijn krik zakte net zo snel de grond in als hij omhoog kwam. Uiteindelijk een geultje gegraven en daar grit in gestrooid, toen lukte het mij om hem met mijn bus eruit te trekken.


Geen opmerkingen: