dinsdag 25 augustus 2015

25-8-2015

Een pak van mijn hart. De elektrische fiets van mijn zwager was kapot. Je kon de trapondersteuning niet meer aanzetten. Er naar gekeken en geconstateerd dat het hoogstwaarschijnlijk het schakelkastje was dat op het stuur zat, alle knoppen werkte op één na, het pijltje omhoog. Naast voor het inschakelen van de ondersteuning gebruik je die knop ook bij het instellingenmenu en ook daar werkte hij niet. Sparta wordt niet in Zweden verkocht, daarom heeft mijn zus contact opgenomen met de fabrikant om het onderdeel opgestuurd te krijgen. Ze ving bot, werd verwezen naar de dealer. Contact opgenomen met Megabike, waar mijn vader de fiets heeft gekocht en die hebben nu het onderdeel opgestuurd. Het was best prijzig, nu was ik er 90% zeker van dat dit het euvel was, maar vanwege die 10% was ik dus heel blij toen ik hem aangesloten had en het bleek te werken. 

Geen opmerkingen: