zaterdag 29 augustus 2015

29-8-2015

Vanmorgen, voor de tweede keer deze zomer de Borgsjön runt gelopen. De officiële wedstrijd had ik, wegens mijn kuitblessure gemist, maar vorige maand heb ik de route een keer gelopen, zij het in de tegengestelde richting. Vandaag nogmaals en nu in de juiste richting. Wel heb ik een iets aangepaste route gelopen, want door de bouw van een nieuw spoorwegviaduct is een deel van de route geblokkeerd. Vorige maand kon ik nog stiekem over de bouwplaats, het was zaterdag en ze waren niet aan het werk, maar vandaag was dat geen optie, want dit weekend zijn ze wel aan het werk. Het oude viaduct wordt weggehaald en de nieuwe, die ernaast gebouwd is wordt op zijn definitieve plaats gezet. De aangepaste route die ik vandaag gelopen heb, wat dit jaar ook de officiële route was, was een klein stukje korten dan de gewone, dus heb ik het nu binnen de 2 uur gehaald.

Geen opmerkingen: