zondag 23 augustus 2015

23-8-2015

De cliffhanger van gisteren was het rare tentje dat op de camping stond. De reden dat het er stond, was dezelfde als die waardoor ik iets over zevenen wat leven op de camping hoorde. Die reden was de honden tentoonstelling die vanmorgen op de camping plaatsvond. Terwijl ik zat te ontbijten kwamen de eerste eigenaren met hun honden aan om zich in te schrijven voor de competitie. Ondanks dat ik niet echt van honden hou, behalve van hot-dogs, vond ik het best mooie honden, maar ik heb geen idee hoe de soort heet. Om negen uur begon de show en drie uur later was het weer afgelopen. De opkomst was goed, dat merkte we in het restaurant, want de show zorgde voor flink wat extra klandizie. Daar hoeven mijn zus en zwager vandaag ook zeker niet over te klagen, want nadat de deelnemers van de show vertrokken waren, was het even rustig, maar daarna werd het weer erg druk.

Geen opmerkingen: