woensdag 12 augustus 2015

12-08-2015

Anders dan gebruikelijk type ik dit stukje nu niet eerst in een tekstbestand, maar direct in blogspot. Ik zit dan ook te typen op mijn nieuwe PC. Het is wel effe wennen, vervelend vind ik wat Microsoft charms noemt, allemaaal ikoontjes die ineens tevoorschijn komen als je de muis naar een bepaald gebied schuift. Ik kan daar niet aan wennen, ze komen regelmatig tevoorschijn als ik er helemaal geen behoefte aan heb en toen ik ze net wou gebruiken, lukte het me maar niet om ze in beeld te krijgen. Ik hoop dat ze in Windows 10 verdwenen zijn of tenminste uitgezet kunnen worden.
Ik heb nog niet alles overgezet, maar vandaag met bluetooth de foto die ik gemaakt heb naar \mijn nieuwe PC gestuurd. Vandaar dat het wel handig is om dit bericht ook daarop te maken. Op de foto de hordeur die ik gisteren gemaakt heb. Vandaag er nog even verder mee bezig geweest. De ramen en hun kozijnen heb ik schoongemaakt. Verder zat er tussen de hordeur en het kozijn  nog een flink gat, dat heb ik met een plankje dicht gemaakt.

Geen opmerkingen: