zondag 2 augustus 2015

2-8-2015

Mijn plan was om vandaag de schuur op te ruimen zodat er wat ruimte zou komen om de oude terrasstoelen erin opgeborgen konden worden. Vanmorgen, net toen we de koffie ophadden, kwamen de klanten voor het restaurant en daarna bleven ze maar komen. Niet dat het chaos werd, maar ik ben toch steeds bezig geweest. Zelfs de rustige momenten kwamen vandaag op het juiste moment, ik heb rustig een hamburger als lunch kunnen eten, maar daarna begon het direct weer, mijn koffie na het eten dronk ik pas op 5 uur. Aan het begin van de avond toch nog wat tijd gevonden, de schuur niet echt opgeruimd, maar wel even wat ruimte geschapen om de stoelen kwijt te kunnen. Aan het eind van de avond nog even bezig geweest met een camper die de camping op reed voor zich in te schrijven. Hij kon dus niet gewaarschuwd worden en vlakbij de verharde plek waar ik gisteren mee bezig geweest was, reed hij een stuk gras op dat moerasachtig is. Geprobeerd hem eruit te halen, maar met mijn bus lukte dat niet, want hij had geen trekhaak of trekoog aan de achterkant en aan de voorkant had hij wel een aansluitpunt voor een trekoog, maar het oog zelf had hij niet of kon hij niet vinden. Met duwen, grit en planken geprobeerd, maar dat lukte niet. Dus heeft hij een sleper gebeld. Zojuist, kwart over elf vanavond, zag ik die komen. Hij was snel klaar, de camper staat nu voor de schuur, daar is het stevig, alleen moeten ze daar morgenochtend op tijd weg zijn, want dan komt de leverancier en die heeft die ruimte nodig om de draai te maken naar het laadplatform.


Geen opmerkingen: