maandag 17 augustus 2015

17-8-2015

Mijn schoenen weggegooid vandaag. In de keuken van het restaurant mag je niet op buitenschoenen lopen vanwege het vuil. De afgelopen jaren gebruikte ik als binnenschoenen steeds IKEA pantoffels, die je daar als Family-lid voor 1 euro kan kopen. Ik was daar tevreden over, maar de kwaliteit is minder geworden, heel snel begint de zool los te laten. Daarom heb ik van het voorjaar bij Action een paar linnen schoenen gekocht, bijna 3 keer zo duur, maar een stuk duurzamer. Maar vandaag heb ik ze dus weggegooid. Een tijdje geleden was er al een veteroogje losgeraakt en de afgelopen dagen merkte ik dat de stof wat begon te scheuren. Vandaag was die scheur wel erg groot. Gelukkig had ik nog een paar nieuwe sportschoenen, dus heb ik die voor de komende weken maar tot binnenschoenen gepromoveerd.


Geen opmerkingen: