woensdag 26 augustus 2015

26-8-2015

Nat geworden vandaag. Vanmorgen werd ik vroeg wakker doordat een stortregen aankondigde dat het zomerse weer van de afgelopen weken even voorbij is. Daar werd ik niet nat van, het dak van mijn camper is nagenoeg waterdicht. Vanmiddag was ik afwas aan het afspoelen voordat het de machine in gaat, ik was bezig met een grote soeplepel, zo'n mooie bolle. De waterstraal die ik gebruikt raakt de ronding van de lepel even net op een punt waardoor het met een grote boog de wasbak verliet, net op het punt waar ik stond. Een stuk van mijn broek en shirt waren drijfnat. Dat droogde wel weer. Die kleding was bijna droog toen ik later even over de camping liep om de vuilnisbakken te legen. Het begon toen net een beetje te spetteren, maar daar maakte ik mij geen zorgen over. Dat had ik beter wel kunnen doen, want toen ik met de laatste bak bezig was ging het druppelen over in een stortbui. Opnieuw kon mijn kleding dus weer drogen.

Geen opmerkingen: