donderdag 27 augustus 2015

27-8-2015

Ik had vanmorgen verwacht om vroeg wakker te worden, mijn camper staat vlak naast de containers en op donderdag worden die geleegd. Vaak gebeurt dat erg vroeg, vorige week als om half zes. Maar toen ik om kwart voor acht naar buiten kwam om een half uurtje te gaan lopen, was hij nog niet geweest. De rest van de ochtend ook niet. Ik was even bang dat de leverancier er last van zou hebben dat de containers langs de weg stonden en niet in het gras, maar de leverancier kon zonder zijn probleem zijn truck aan het laadplatform zetten en later weer wegrijden. De vuilniswagen is uiteindelijk pas in de middag gekomen. Later las ik op Internet dat er problemen zijn met de wagen, waardoor ze achterstand hebben opgelopen. Waarschijnlijk zijn die problemen met het mechanisme dat de containers oppakt, want normaal staan ze netjes op een rijtje als ze geleegd zijn, nu stonden ze schots en scheef door elkaar.

Geen opmerkingen: