zondag 31 augustus 2014

31-8-2014

Het is oudjaarsdag vandaag, tenminste voor Träporten, want het boekjaar eindigt vandaag. Daarom hard bezig geweest met het opmaken van de inventaris. Wel af en toe gestoord, want er waren ook wat klanten vandaag. Na sluiting heb ik het, dacht ik, afgemaakt, maar zojuist realiseerde ik me dat ik de vriezer met ijsjes vergeten ben. Dat moet morgen dus nog maar even.
Vanavond wat op internet zitten kijken naar de opties die ik heb voor een telefoon en internetabonnement. Ik ben er nog niet veel verder mee gekomen.
De foto is van een van de plantenbakken op het terras. Toen ik die vastschroefde heb ik, om ze niet zo leeg te laten lijken, er dennenboompjes ingezet. Met het idee dat die snel door violen zouden worden vervangen. Ze staan er nu nog steeds, want het staat best leuk en zijn ook wel toepasselijk voor Träporten. Die naam staat namelijk voor de poort naar het bomenrijk. Toch lijken de violen te komen, in enkele potten zie ik namelijk ineens kleine plantjes ontspruiten die volgens mij violen zijn. Ik twijfel er alleen aan of ze dit jaar nog zullen bloeien.


Geen opmerkingen: