woensdag 6 augustus 2014

6-8-2014

Vandaag met poten bezig geweest. Eerst met de standaard van een ventilator. Die was erg gammel, volgens mij had ik er vorig jaar al eens naar had gekeken en was ik tot de conclusie gekomen dat ik er niets aan kon doen. Toch nog maar even gekeken en het bleek een heel eenvoudig op te lossen probleem. Even een moer vastgezet en de standaard was weer stabiel.
Daarna een set van vier poten, een terrastafel. Vorig jaar, toen ze nieuw waren, was er helemaal geen probleem mee. Nu zijn er klachten dat als er iemand over het terras loopt de tafels zoveel wiebelen dat de drankjes uit de glazen klotsen. De poten van de tafels zijn hol, dus had ik mij bedacht om ze met kiezelsteentjes te vullen. Met een tafel begonnen. De tafel werd er een stuk zwaarder door, maar is nog steeds niet helemaal stabiel. Dus heb ik het bij die tafel gelaten.


Geen opmerkingen: