donderdag 28 augustus 2014

28-8-2014

Vanmorgen begonnen om de kranten die ik rond het te schilderen stuk van mijn auto geplakt had te verwijderen. Ik vond dat nu voldoende geel was. Over het resultaat ben in niet ontevreden. Wel zijn er nog wat witte plekken te zien, maar dat zijn lijmresten van de tape die ik gebruikt heb om de kranten vast te plakken. Ik zal dus nog even moeten poetsen om die eraf te krijgen, maar daarna ziet het er weer alleszins redelijk uit.
Een andere klus waar ik vandaag een stuk mee op ben geschoten is met de voorbereiding van de inventarisatie. Het resultaat is dat ik nu een lijst heb met alle producten die de belangrijkste leverancier de afgelopen 8 maanden geleverd heeft. Verder heb ik erop aangetekend waar of ze staan en de lijst daarop vervolgens gesorteerd. Ik ben nu dus klaar voor de volgende stap, het echte inventariseren. Daar begin in zondag aan.


Geen opmerkingen: