zondag 3 augustus 2014

3-8-2014

Gisteren was ik zo enthousiast over de Zweedse natuur. Vanmorgen toen ik anderhalf uur lang aan het hardlopen was heb ik er ook van genoten, maar in de loop van de ochtend werd het toch even wat minder. Op een gegeven moment kreeg ik jeuk aan mijn linker kuit. Even krabben, maar dat hielp, zoals gebruikelijk, niet. Het werd alleen maar erger. Ik heb het idee dat er een wesp mijn broekspijp in is gekropen maar het zou ook best een ander insect kunnen zijn geweest, de dader heb ik in ieder geval niet gezien. De jeuk was erg, maar gelukkig nam ik mij voor om er niet op te reageren. Dat was een juiste tactiek, want korte tijd later was de jeuk weg. Inmiddels is het avond en is ook de zwelling weg, het enige overblijfsel van het ongemak is een rood puntje op mijn kuit.


Geen opmerkingen: