zondag 17 augustus 2014

17-8-2014

Doordat ik gisteren over de hondenshow scheef, heb ik het niet gehad over de sushi die ik gemaakt heb en die we 's avonds opgegeten hebben. Ik had vier verschillende soorten gemaakt, met zalm, met tonijn, met ingelegde gember en met garnalen. Ik vond ze zelf allemaal lekker en ook bij mijn zus en haar gezin viel het in de smaak.
Vandaag had ik geluk, na een koude nacht ben ik de dag begonnen met hardlopen. Ik was van plan om via de snelweg naar het punt te lopen tot waar ik met mijn pelgrimage was gekomen. En daar dan een stukje verder te lopen. Dat ging al bijna fout toen ik net buiten het gebied was waar mijn normale hardlooproutes lopen. Een druk keffende loslopende hond deed mij al twijfelen of ik dezelfde weg wel terug zou lopen. Deze hond bleef gelukkig netjes bij de rand van het erf staan. Een kilometer verder opnieuw een blaffende hond. Deze was een stuk groter en leek ook niet zo genegen om zich aan de erfafscheiding te houden. Ik ben maar even een klein stukje gaan wandelen om hem niet te veel uit de dagen, ook besloot ik om een andere route terug te nemen. Van mijn plan om een stukje verder de pelgrimsroute te volgen kwam daardoor niets terecht. Dat moet dus nog maar even tweeënhalve week wachten. Het geluk waarmee ik deze alinea begon, betrof de regen. Het was toen ik aan het hardlopen was anderhalf uur lang droog, Ik was net terug in mijn camper toen ik de regendruppels op mijn dak hoorde kletteren.


Geen opmerkingen: