vrijdag 22 augustus 2014

22-8-2014

Het was vandaag opnieuw geen weer om veel buiten te zijn, dat ben ik dan ook niet geweest. Ik ben nagenoeg de hele dag in het restaurant geweest en heb me daar met name bezig gehouden met het bakken van hamburgers en het afwassen. Dus heel veel bijzonders over vandaag heb ik dus eigenlijk niet te melden. Behalve dan dat er vanmiddag 4 pastelkleurige thunderbirds voor het restaurant stopte. Deze bijzonder mooie Amerikaanse sportauto's hadden denk ik ongeveer dezelfde leeftijd als ik. De Noren die in deze auto's zaten, hebben ik het restaurant gegeten. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om even een foto van de wagens te maken. Deze Noormannen waren echte enthousiastelingen, want terwijl zij zaten te eten regende het en voordat ze vertrokken werden de T-Birds drooggewreven tot ze weer blonken alsof ze nog in de showroom stonden.


Geen opmerkingen: