dinsdag 26 augustus 2014

26-8-2014

Het was vandaag best goed weer, wel wat donkere wolken en af en toe even een windstoot, maar het grootste deel van de dag heeft de zon lekker geschenen. Ik heb er gebruik van gemaakt om een flink stuk van de camping te maaien. Vorige week had ik het grootste veld al gemaaid, toen vond ik het ook mooi weer, maar toen was het alleen maar droog (de relativiteitstheorie). Het gras was toen nog wel nat en toen merkte ik dat doordat de buis, waardoor het gemaaide gras naar de opvangbak moet, steeds geblokkeerd raakte. Na tien meter rijden moest ik weer stoppen en de messen uitzetten om hem weer vrij te maken. Daar had ik gauw genoeg van en toen heb ik het systeem om het gras te verzamelen er maar afgehaald. Vandaag merkte ik dat het gras, door de luchtvochtigheid, zelfs als het zonnetje schijnt niet meer helemaal droog wordt. Ik heb nu dus maar weer zonder opvangsysteem gemaaid. Dat is ook niet zo erg meer, want er zijn geen campinggasten die last zouden hebben van het gemaaide gras dat op het veld achterblijft.


Geen opmerkingen: