zondag 24 augustus 2014

24-8-2014

Het thema van de foto's van de afgelopen dagen was oude auto's. Vandaag blijf ik maar even bij dat thema met een foto van een VW T4. De Volkswagen Transporter waar ik in woon is inmiddels ook een wat oudere auto. Een euvel dat bij zo'n leeftijd hoort is roestvorming. Die roestduivel heb ik een tijdje geleden met roestomvormer bestreken, vervolgens er twee lagen primer over gespoten en toen tot drie keer toe met een spuitbus met gele verf bespoten. Die spuitbus die ik voor een paar euro bij de Action gekocht heb, bevat verf van een kleur geel, die heel dicht bij de kleur van mijn camper ligt. Ik ben best tevreden met het resultaat. Dat is nog niet het geval aan de andere kant van mijn auto. Daar had ik wat lak schade als gevolg van een Litouwse bierfles, waar ik ergens eind maart over schreef. Primer leek mij daar niet nodig, maar was dat misschien wel. De eerste twee lagen gele verf die ik daar op gespoten heb zijn in ieder geval nog niet dekkend.


Geen opmerkingen: