donderdag 14 augustus 2014

14-8-2014

Zoals gebruikelijk op Zweedse campings, heeft ook Träporten een keuken voor zijn gasten. Momenteel wordt hij vooral gebruikt door een Pools gezin bestaande uit twee oudere mensen met blijkbaar hun dochter en kleindochter. Vanmorgen kwam de man naar mij toe dat het fornuis niet werkte. Toen ik ging kijken bleek dat niet het enige te zijn, er leek helemaal geen stroom te zijn. Na wat gezoek kwam ik erachter dat van de drie fasen er twee niet werkte en alleen de boiler zat op de fase die wel werkte. Gelukkig had ik een dikke verlengkabel voor drie fasen en die paste tussen het podium en de keuken. Bij het podium werkte wel alle drie de fasen, dus hiermee kon ik de stroomvoorziening in de keuken herstellen. Wel loopt er nu een dikke kabel dwars over de camping, maar dat is als het goed is maar tot morgen, want dan komt de elektricien. Die is nodig omdat het probleem vermoedelijk in de electriciteitskast zit, waar ik als leek niets te zoeken heb.


Geen opmerkingen: