woensdag 13 augustus 2014

13-8-2014

Gisterenavond was ik mijn vest in het restaurant vergeten. In eerste instantie had ik besloten om hem niet op te halen, maar toen ik later erachter kwam dat ik de mosterd voor bij mijn maaltijd ook vergeten was, ben ik toch nog even terug gegaan. Toen direct maar even gekeken bij een koelkast die bij de tropische temperaturen een flinke laag ijs had opgebouwd die gisteren een beetje begon te ontdooien. Dat was verder gegaan, het emmertje om het smeltwater op te vangen zat half vol. Leeggegooid en weer terug gezet. Een uurtje later nog eens wezen kijken en opnieuw kon ik een flinke plens water weggooien. Rond middernacht lekte de koelkast nog steeds en ik had het idee dat het emmertje te klein was om de nacht door te komen. Een grotere emmer past er niet onder, dus moest ik een andere oplossing zoeken. Op de foto de oplossing die ik vond, een grote bak met een richeltje om het water ernaartoe te leiden. Het heeft gewerkt, vanmorgen stond er een flinke laag water in de bak. Het werkt trouwens nog steeds, want ook vanavond loopt er weer water in.


Geen opmerkingen: