woensdag 1 juli 2015

1-7-2015

Zijn broer is op bezoek, daarom heeft zwager even vrij genomen. Vandaar dat ik vandaag de hele dag in het restaurant heb geholpen. Voor mijn idee was het rustig vandaag, maar toen ik vanavond de kas opmaakte bleek dat we toch best een goede dag gedraaid hebben. Daar komt nog een stukje extra inkomen bij omdat we op de zaak van de buren gepast te hebben. Dat is het toeristenbureau, de medewerkster die had moeten werken ligt in het ziekenhuis en geen van haar collega's kon haar de laatste uren vanmiddag vervangen. Vandaar dat wij opgepast hebben. Ik heb onder andere een paar Duitse toeristen te woord gestaan en ik heb na sluitingstijd de boel afgesloten. Zelf ben ik ook toerist, dus vermoed ik dat het toeristenbureau van Ånge waarschijnlijk het enige ter wereld dat vandaag mede door een toerist bemand werd.


Geen opmerkingen: